NS-station Hooglanderveen gesloten als goederenstation: verschil tussen versies

Uit Tijdbalk Amersfoort
Ga naar:navigatie, zoeken
(update via special:tb)
 
 
(2 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 10: Regel 10:
}}
}}
}}
}}
Bron: mondelinge informatie aan de opsteller, door de heer J.G.C. van de Meene te Zwolle (april 2006)
Bron: mondelinge informatie door de heer J.G.C. van de Meene te Zwolle (april 2006)
Hooglanderveen was in 1938 al gesloten als reizigersstation.
Hooglanderveen was in 1938 al gesloten als reizigersstation.
In 1915 werd een los- en laadspoor met losweg gemaakt, aansluitend aan het hoofdspoor richting Nijkerk.  
In 1915 werd een los- en laadspoor met losweg gemaakt, aansluitend aan het hoofdspoor richting Nijkerk.  
Regel 17: Regel 17:
Link(s):
Link(s):
* [http://www.atlas1868.nl/ut/hoogland.html Hoogland 1868]
* [http://www.atlas1868.nl/ut/hoogland.html Hoogland 1868]
* [http://stationsweb.brinkster.net/mts.asp?rec=29 NCS]
* [http://stationsweb.nl/mts.asp?rec=29 NCS]
* [http://www.stationsweb.com/hooglanderveen Hooglanderveen]
* [https://www.stationsweb.nl/station.asp?station=hooglanderveen&vraag=hooglanderveen Hooglanderveen]

Huidige versie van 29 mei 2024 om 14:13

tot 800 800-900 900-1000 1000-1100 1100-1200 1200-1300 1300-1400 1400-1500 1500-1600 1600-1700 1700-1800 1800-1900 1900-2000 vanaf 2000

1970


Onderwerp(en)

Gebeurtenis

Bron: mondelinge informatie door de heer J.G.C. van de Meene te Zwolle (april 2006) Hooglanderveen was in 1938 al gesloten als reizigersstation. In 1915 werd een los- en laadspoor met losweg gemaakt, aansluitend aan het hoofdspoor richting Nijkerk.


Link(s):